Aad Hessler Geplaatst 3 Mei, 2024 Geplaatst 3 Mei, 2024 (aangepast) Hallo allemaal, op de navigatie site van Kia staat een weergave nummer https://update.kia.com/EU/NL/updateNoticeList wat regelmatig verander. Betekent dit dat er veranderingen aan de kaart zijn toegevoegd en moet deze dan weer upgedate worden of heeft het een andere betekenis??? Ook vraag ik mij af of kaartfouten ergens kunnen worden gemeld. 3 Mei, 2024 aangepast door Aad Hessler Quote
Aad Hessler Geplaatst 3 Mei, 2024 Topic Starter Geplaatst 3 Mei, 2024 ANTWOORD OP MIJN EIGEN VRAAG VIA AI COPILOT: Het weergavenummer op de Kia navigatie updatesite geeft aan welke versie van de kaarten momenteel beschikbaar is. Wanneer het weergavenummer verandert, betekent dit dat er wijzigingen zijn aangebracht in de kaartgegevens. Je kunt overwegen om je navigatiesysteem bij te werken naar de nieuwste versie om toegang te krijgen tot de meest recente kaartinformatie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.