Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben nu een maand of 10 in het bezit van een prachtige EV6. Ziet er super mooi uit, uiterst compleet (GT-Line) Prima rij eigenschappen en in de zomer een heerlijke reiswagen.

Helaas heeft de auto in de afgelopen maanden steeds verschillende keuren vertoond en het valt mij op dat iedere keer wanneer de auto daarvoor bij de dealer aan de stekker is geweest....zich weer een ander "dingetje" voordoet zoals : de verwarming doet het niet, Na veranderen van bestuurder / profiel gaat de auto niet meer uit, Dan doet de keyless entry het opeens weer eens niet, automotive uitrijden blijkt ook iedere keer een gok of ie het doet, De auto is niet meer in een rijstand vooruit of achteruit te krijgen.................

Mijn oude windows desktop met P I5 is stabieler dat het besturingsplatform van mijn auto, maar goed, daar zitten ook de nodige updates in.  Natuurlijk is het allemaal garantie maar dealers zijn druk, druk, druk en dat begin ik steeds meer te begrijpen en dus wordt er een stevig beroep gedaan op mijn geduld en dat wordt ook niet weggenomen door de *&%GR#@ houding van KIA Nederland.

Eerlijk gezegd begin ik een klein beetje spijt te krijgen van mijn keuze voor deze KIA :-(