pierre.angelique Geplaatst 30 Oktober, 2005 Geplaatst 30 Oktober, 2005 Hallo waar zijn de foto's die jullie allemaal belooft hebben te plaatsen als jullie de auto hadden.Het lijkt wel dat als je de auto hebt je niet meer op deze site komt kijken hoe het met de wachtende gaat. Het moet toch zo zijn dat er in de maand Oktober weer veel SPORTAGES zijn geleverd of heb ik het mis. Graag zie ik tijdens het wachten nog een paar foto's van jullie, alvast bedankt. Jeerke Quote
franky Geplaatst 31 Oktober, 2005 Geplaatst 31 Oktober, 2005 Was dat jullie ook al opgevallen, ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn sportage en kijk dus nog wel eens op dit forum. Helaas is hier inderdaad weinig meer te beleven. Ik denk dat het forum ook met name gebruikt moet worden voor gebruikers ervaringen, tips en bevindingen. Hopelijk dat hier binnenkort weer meer te beleven is. Franky Quote
Rodi Geplaatst 31 Oktober, 2005 Geplaatst 31 Oktober, 2005 heb de foto's al klaar staan weet alleen niet hoe ik ze moet plaatsen (na mijn oproep voor een beetje hulp heb ik geen reactie gehad) het wachten is dus op een korte uitleg van een ervaren gebruiker misschien dat ik nu meer geluk heb en jullie wat mooie foto's kan laten zien van mijn zwarte sportage en ohhhh wat rijd hij heerlijk!!!!! nou wie weet tot snel en voor alle geduldige wachtenden hou vol het is echt een geweldige auto Quote
Frans Geplaatst 1 November, 2005 Geplaatst 1 November, 2005 Hallo Rodi, Je moet de foto's eerst van een beetje juist formaat maken .jpg en ongeveen 15x20 cm op je beeldscherm. Dan zet je ze ergens in een map van een eigen beschikbare site zodat ze een internet adres hebben. Dan tik je eenvoudig hier het adres in een bericht tussen: zo ziet dat er ongeveer uit: sterretjes niet dus en voila de foto verschijnt dan in je bericht Succes want we zijn allen benieuwd naar je Sportage. Frans Quote
AJ Mol Geplaatst 1 November, 2005 Geplaatst 1 November, 2005 Je kan ook foto's plaatsen op het album van dit forum. Gaat direct van je computer. Mogen niet groter zijn dan 850 x 850 en mogen niet meer dan 20000 bytes zijn. Quote
Rodi Geplaatst 1 November, 2005 Geplaatst 1 November, 2005 zooo die staan er mooi op (zie album) het zijn niet de meest spectaculaire foto's maar dan heb je een beetje een idee hoe een zwarte er uit ziet met sidebars en zo wel makkelijk dat album, de foto's staan er in no time op groetjes rodi Quote
Tazteam Geplaatst 1 November, 2005 Geplaatst 1 November, 2005 Nette foto's, nette auto. En het plaatsen is dus wel gelukt na wat instructies. Succes verder. Philip Quote
xHansx Geplaatst 1 November, 2005 Geplaatst 1 November, 2005 Hij is prachtig Rodi, veel plezier ermee. Ik rijd nu vanaf begin aug. een 2 liter benz. executive en hij bevalt me uitstekend. Het verbruik blijft stabiel 1 op 10 km. (70% snelweg en 30% stad) groet van Hans Quote
pierre.angelique Geplaatst 1 November, 2005 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2005 Hij is wel mooi zo'n zwarte, ik heb zelf een beetje spijt dat ik geen zwarte heb gekozen. Of zal ik hem toch nog in het zwart bestellen met de kans dat ik nog eens een jaar moet wachten, neeeee ik wacht wel op mijn donker grijze lijkt me beter. Toffe wagen Rodi ben er wel zuinig op want je hebt nog niet zo snel een nieuwe. En nog bedankt voor de Foto's dat kikkert een mens op. Jeerke. Quote
MvG Geplaatst 4 November, 2005 Geplaatst 4 November, 2005 Pierre, donkergrijs is erg mooi hoor! en je hoeft hem bijna niet te wassen, ik wou dat ik er zo een had... maar nee... de aanhang wou lichtgrijs... heb ik weer... MvG Quote
Rodi Geplaatst 4 November, 2005 Geplaatst 4 November, 2005 Hier dus het zelfde, wilde ook liever donkergrijs maar het was zwart of anders maar helemaal niet. Nadeel van zwart: je zit er echt alles op maar is wel een stoere kleur en staat m gelukkig erg goed. Nog steeds een trotse kia rijder. gr. Rodi Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.