Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag allemaal,

ik sta op het punt een "nieuwe" tweedehands auto aan te schaffen en op mijn top-3 lijstje staat ook de Kia Ceed Sportswagon 1.5 T-GDI MHEV.

Hoe zie je nu dat je met de MHEV uitvoering te doen hebt of met de standaard Kia Ceed Sportswagon 1.5 T-GDI ?

In advertenties van de MHEV uitvoering zie ik op de foto's geen "hybride" typeplaatje oop de achterkant.

Ik heb deze vraag ook via de chat bij Kia Nederland gesteld. Na ruggespraak met een "expert" werd me verteld dat zij dit ook niet wisten en of ik doorverbonden wilde worden met een dealer.

Ik heb geen gebruikershandboek van de 1.5 MHEV waarin ik misschien iets over status of lading van de batterij of zoiets zou kunnen zien. 

Op het kentekenbewijs zie ik zo snel ook geen aanduiding erover staan.

Ik heb ook een foto van de motor bij geopende motorkap bekeken, maar ook daar zie ik zo snel niet de MHEV uitbreiding dynamo /startmotor op staan.

Weet iemand waar ik bij een advertentie op moet letten voordat ik een proefrit ga aanvragen, of hoe ik dit tijdens een proefrit herken ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...