Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij de dealer voor beurt toe valling gekeken naar een nieuwe 2024 Niro, in dit geval een stekker versie.

Ben vooral geinteresseerd vanwege meer binnen ruimte in een 2024 versie tov mijn huidge 2021 nogal luxe versie uit Duitsland met maar 21.000 km op de teller.

Kreeg wel een riant inruilbod, maar weet alleen niet of dat voldoende is t.o.v. de "vrije" marktwaarde.

========================================================

Vraag: wat zijn nou eigenlijk de echte technische verschillen behalve looks en ruimte?

Heeft een 2024 model ook een S-schakel stand, en is de nieuwere cruise control een verbetering?  

Geplaatst

Hoi Fiddler,

Ik heb op YouTube een video gezien van Cardinal Kia. Hij laat zien dat als je de knop Drive Mode (onder op het stuur) ingedrukt blijft houden, dat je dan in Sneeuw mode komt.

Hopelijk bedoelde deze functie 😉

Groet,

Macknum

• Thanks 1
Geplaatst

Sneeuw mode .... die kennen we nog niet. Automatiese sneeuw kettingen?

Geplaatst

Voor ze ver ik weet heeft de EV Niro een snow mode, de HEV Niro niet. (Althans mijn 2023 Dynamic Line HEV heeft het niet, terwijl de 2023 Dynamic Line EV het wel heeft)

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)
Op 4-6-2024 om 17:42, zei chippie777:

Voor ze ver ik weet heeft de EV Niro een snow mode, de HEV Niro niet. (Althans mijn 2023 Dynamic Line HEV heeft het niet, terwijl de 2023 Dynamic Line EV het wel heeft)

Dan zal ik het verkeerd hebben...

Ik heb er niet opgelet of het om een EV ging. Zelf krijg ik mijn HEV pas in augustus dus kon het niet uit proberen.

aangepast door Macknum

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...