leo koster Geplaatst 3 December, 2009 Geplaatst 3 December, 2009 hallo allemaal ik ben leo koster uit ellewoutsdijk en ik heb mij een paar weeken terug aan gemeld op deze geweldig leuke site om dat ik pas de eigenaar geworden ben van een nieuwe kia pro-ceed en ik hoop via deze weg andere kia rijders te leren kennen en informatie te verkrijgen Quote
Relena Geplaatst 3 December, 2009 Geplaatst 3 December, 2009 Welkom Leo op dit forum vanuit het mooie Limburg. Heb je ook al foto's gemaakt van je Kia pro-ceed zijn we dol op. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 3 December, 2009 Geplaatst 3 December, 2009 Hallo Leo, Welkom op het forum! Een mooie auto heb je gekocht. Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst. Maar ook veel lees- en kijkplezier op dit forum. En zoals ook aangehaald door Relena, foto's vreten we hier met huid en haar...... Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 4 December, 2009 Geplaatst 4 December, 2009 Hallo Leo, Welkom op dit forum! Staat de Procee'd al voor de deur? In dat geval veel veilige en plezierige kilometers met de nieuweling toegewenst. Zoals de twee heren hier boven al aanhaalden zijn wij altijd enthousiast over geposte foto's. Dus als je tijd hebt... Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Thoronn Geplaatst 4 December, 2009 Geplaatst 4 December, 2009 Beste Leo, Welkom op dit forum en weer een Proceed erbij het word steeds mooier op dit forum als er tenminste foto's geplaatst worden en natuurlijk welke uitvoering en motor Veel veilige en comfortabele Km toegewenst Ronald Quote
leo koster Geplaatst 4 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2009 hoi allemaal bedankt voor jullie berichtjes allemaal en ja hij staat hier al voor de deur hoor te blinken de grijze kia pro-ceed dus als het weer het een keer toelaat dan zal ik een paar mooie foto''s maken en ze jullie zeker niet onthouden Quote
Alex VB Geplaatst 5 December, 2009 Geplaatst 5 December, 2009 Hallo Leo, Ook vanuit het Mooie Belgisch Limburg een hartelijk en welgemeend welkom. Maar voor foto's - vooral de goede - maakt het weer niets uit.. In elk weertype zien de Ceed's, ceed's SW en Pro ceed's er goed uit... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.