HahaBier Geplaatst 29 Juli, 2024 Geplaatst 29 Juli, 2024 Hallo, Aangezien Kia dealers hier niet op reageren of het zelf niet weten probeer ik het maar eens via deze manier. In mijn kia picanto 2019 heb ik een standaard radio zitten. Nu wil ik deze vervangen met een kia 2020 model met apple carlay. Past deze radio in de 2019 model of raden jullie een ander systeem aan? In de bijlages heb ik de huidige radio en de radio die ik er eventueel in wil zetten. Quote
gios Geplaatst 29 Juli, 2024 Geplaatst 29 Juli, 2024 Hallo, Gaat gewoon passen hoor. Wij hebben gekozen voor een aftermarket radio. Quote
xtra40 Geplaatst 29 Juli, 2024 Geplaatst 29 Juli, 2024 De radio die zal zeker passen er is alleen een maar er zullen dingen zijn die niet werken zo al navigatie daar zal je apart nog een antenne moeten installeren die zal je er nu niet standaard op hebben en zo zullen er vast nog wel wat moeten aangepast maar het is zeker mogelijk Quote
HahaBier Geplaatst 29 Juli, 2024 Topic Starter Geplaatst 29 Juli, 2024 Dankjewel voor jullie reacties. Hoe duur en hoeveel werk is het om een aftermarket radio erin te zetten met apple carplay? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.