Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Deurhandels Kia EV6

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kunnen de deurhandels van een Kia EV6 uitklappen als je met de sleutel bij je, de auto nadert? Dacht dit gelezen/gezien te hebben, maar kom in de instellingen niets tegen om dit te bewerkstelliggen. 

Geplaatst
4 minuten geleden, zei soef1951:

Kunnen de deurhandels van een Kia EV6 uitklappen als je met de sleutel bij je, de auto nadert? Dacht dit gelezen/gezien te hebben, maar kom in de instellingen niets tegen om dit te bewerkstelliggen. 

Dat is afhankelijk van de uitvoering. 

Zover ik kan vinden zit de automatische deurhendels niet op de uitvoeringen,

Air, light en de light Edition. 

Alle andere uitvoeringen hebben dit wel.

Deze informatie heb ik uit de (actuele) prijslijst die je kan downloaden op de Kia site. Het verschil wordt daarin aangegeven met Flush portiergrepen of Flush portiergrepen (auto)

Geplaatst

Bij de GT-line uitvoering zit het wel.... maar helaas vind ik de electronica van onze EV6 ook niet om naar huis te schrijven. Met grote regelmaat is er weer "iets" aan de hand met de electronica..... varierend van zwarte schermen, niet willen opstarten of juistr niet willen uitschakelen tot een total failure tijdens een vakantietrip. Overigens kreeg ik van de KIA pechhulp wel een tip om het geheel te resetten:  haal met een steeksleutel 10mm de min pool van de accu los. Na 3 minuten wachten weer aansluiten en zal de computer dit als een harde reset zien en alle systemen opnieuw opstarten:  het heeft geholpen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...