bctm Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Ook ik wil mij wel even voorstellen. Ben 56 woon in Zagreb Kroatie en heb vorige week mijn eerste Sorento in ontvangst genomen.2.5 cdi vgt at. De auto maakt een zeer degelijke indruk, alleen moet ik wennen aan de harde vering. Vraag mij af of andere banden meer comfort bieden dan de Hankook m+s. Groeten uit Zagreb, Boudewijn Grutters Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Hallo Boudewijn, Welkom op het Kia-forum! Ik kan je geen wijze raad geven over je banden, want ik rijd zelf in het allerkleinste Kiaatje dat in Korea gemaakt wordt. Maar zonder twijfel kunnen anderen dat wel en dat is juist het leuke van zo'n forum! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 7, 2009 Share Posted December 7, 2009 Ook ik wil mij wel even voorstellen.Ben 56 woon in Zagreb Kroatie en heb vorige week mijn eerste Sorento in ontvangst genomen.2.5 cdi vgt at. De auto maakt een zeer degelijke indruk, alleen moet ik wennen aan de harde vering. Vraag mij af of andere banden meer comfort bieden dan de Hankook m+s. Groeten uit Zagreb, Boudewijn Grutters Hallo Boudewijn, Welkom op dit forum. Er zijn wel degelijk comfortabele banden te krijgen dan de Hankooks. Ik heb zelf Dunlop Sportmaxx (245-45-18) gemonteerd gehad op een Hyundai Tucson en die waren comfortabeler dan de standaard gemonteerde Hankooks (235-60-16). Twee inches grotere velgen en bredere banden, en toch comfortabeler! Ik was zelf ook heel verbaasd. Ik heb er veel plezier van gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts