Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

HALLO Allemaal

Ik ben sinds kort trotse eigenaar van het nieuwe kia picanto model 2024 Gt Line.  en vroeg me af of er ook met de kia picanto club meetings zijn ? ik ben bezig de picanto beetje te tunen hier en daar dmv ,Velgen,striping. enzo , maar met meetings kijk ik graag naar andere picanto,s en hun aanpassingen..  Mvg Rene

Geplaatst

Welkom op dit forum.

Meetings zijn er ooit wel geweest, volgens mij was de laatste in 2018.

Daarn aniet meer, misschien wil je er een zelf organiseren.

Geplaatst

Ja wel leuk idee , ben beetje bezig met tunen van het nieuwe model picanto , net opgehaald , remklauwen rood laten spuiten en rode streep op sideskirt laten plaatsen wat kia zelf nu niet meer doet op de zwarte GT line  ! Wel JBL versterker door kia laten plaatsen en geluid was al goed bij kia ! Maar nu echt bizar vette bass !  Rode voetverlichting en verlicht kia embleem op de grond bij opening van de deuren  !   Zie veel mooie picanto foto’s online en leuke ideeën, maar meeting doen met elkaar lijkt echt veel leuker ! 

IMG_4348.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...