Rio-man Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Wie kan mij meer vertellen over de terugroepactie die op dit moment wordt gehouden?? Mijn Rio moet er namelijk heen, voor een modificatie aan het brandstofsysteem. De Rio is van 2002 en het is een Hatchback. Quote
Rio-man Posted November 26, 2005 Author Posted November 26, 2005 Ik weet het al. Ik zal proberen zodadelijk het bericht van Kia Nederland hier te zetten. Quote
Guest Toine Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 Wie kan mij meer vertellen over de terugroepactie die op dit moment wordt gehouden??Mijn Rio moet er namelijk heen, voor een modificatie aan het brandstofsysteem. De Rio is van 2002 en het is een Hatchback. hoi Rioman Sinda vandaag zondag 15 jan. 2006 zit ik ook op dit forum. dus las ik vandaag pas dit bericht. ik heb ook een Rio van 2002 maar heb ik geen oproep gekregen. Wat is hier aan de hand met het brandstofsysteem ? m.vr. gr. Toine Quote
Rio-man Posted April 16, 2006 Author Posted April 16, 2006 Sorry voor het (erg) late antwoord. Het betreft hier een modificatie aan het brandstofrailsysteem. Hierbij wordt er een een nippel in het systeem vervangen omdat deze kon gaan lekken, wat een vervelende benzinegeur in en om de auto zou kunnen verspreiden. Quote
Recommended Posts