Ga naar inhoud

Terugroepactie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie kan mij meer vertellen over de terugroepactie die op dit moment wordt gehouden??

Mijn Rio moet er namelijk heen, voor een modificatie aan het brandstofsysteem. De Rio is van 2002 en het is een Hatchback.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik weet het al. Ik zal proberen zodadelijk het bericht van Kia Nederland hier te zetten.

• 1 maand later...
Geplaatst
Wie kan mij meer vertellen over de terugroepactie die op dit moment wordt gehouden??

Mijn Rio moet er namelijk heen, voor een modificatie aan het brandstofsysteem. De Rio is van 2002 en het is een Hatchback.

hoi Rioman

Sinda vandaag zondag 15 jan. 2006 zit ik ook op dit forum. dus las ik vandaag pas dit bericht.

ik heb ook een Rio van 2002 maar heb ik geen oproep gekregen.

Wat is hier aan de hand met het brandstofsysteem ?

m.vr. gr.

Toine

• 3 maanden later...
Geplaatst

Sorry voor het (erg) late antwoord. Het betreft hier een modificatie aan het brandstofrailsysteem. Hierbij wordt er een een nippel in het systeem vervangen omdat deze kon gaan lekken, wat een vervelende benzinegeur in en om de auto zou kunnen verspreiden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...