Raynl Geplaatst 5 November, 2024 Geplaatst 5 November, 2024 Beste kia gebruikers. Mijn stonic had altijd bochtverlichting. Echter de laatse tijd lijkt dat niet meer te doen. Kan het zijn dat er wat in de instellingen verkeerd staat. Hier zet je dit eventueel uit of aan? Wie kan mij helpen? Quote
Anoniem123 Geplaatst 6 November, 2024 Geplaatst 6 November, 2024 Ik vermoed dat het lampje kapot is. Even langs de garage om te laten vervangen. Quote
Raynl Geplaatst 6 November, 2024 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2024 6 uur geleden, zei MauriceDtc: Ik vermoed dat het lampje kapot is. Even langs de garage om te laten vervangen. Maar doen ze het dan allebei de kanten niet meer? Quote
Anoniem123 Geplaatst 7 November, 2024 Geplaatst 7 November, 2024 (aangepast) 17 uur geleden, zei Raynl: Maar doen ze het dan allebei de kanten niet meer? Zou goed kunnen als het halogeen lampen zijn. Je kan ook de zekeringen checken, al vermoed ik dat dit gekoppeld zit aan de dimlicht. bij twijfel gewoon langs de garage gaan. 7 November, 2024 aangepast door MauriceDtc Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.