Wurnie Geplaatst 10 November, 2024 Geplaatst 10 November, 2024 Configuratie: iPhone 16pro met ios18 verbonden via kabel in een Kia ev6. Zodra verbonden en op CarPlay gedrukt ben ik alle controle over audio kwijt, kan ik geen radio meer luisteren en staat het geluid op voice mode, wat voor geen meter klinkt. Na verloop van tijd (of omdat ik alle knopjes blijf proberen) krijg ik ineens geluid over de speakers, maar is alle controle over het geluid en is het radiogeluid nog steeds weg. Gisteren met mijn iPhone 12 en ios17 had ik dit probleem totaal niet. Zijn er meer die dit probleem hebben? Quote
Hugo020 Geplaatst 21 Februari, 2025 Geplaatst 21 Februari, 2025 Zelf heb ik ook een 16pro en geen probleem. Je hebt voor de 12 en de 16 uiteraard verschillende kabels (lightning vs USB-C), dus ik zou eerst eens een andere USB-c kabel proberen? Overigens heb ik een draadloze transmitter eraan gekoppeld omdat ik een draadje ook wat armoedig vond Quote
Bart Rommelaere Geplaatst 11 Maart, 2025 Geplaatst 11 Maart, 2025 Op 21-2-2025 om 11:11, zei Hugo020: Zelf heb ik ook een 16pro en geen probleem. Je hebt voor de 12 en de 16 uiteraard verschillende kabels (lightning vs USB-C), dus ik zou eerst eens een andere USB-c kabel proberen? Overigens heb ik een draadloze transmitter eraan gekoppeld omdat ik een draadje ook wat armoedig vond Welke transmitter werkt goed voor de EV6 (bouwjaar 2023)? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.