Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal!

Ben Philip uit Hasselt (B) en ben reeds 3 jaar KIA driver.

Kocht op 14/12/2006 een Cerato 1.5Crdi Sport, en ben daar behoudens enkele mankementen die vlot opgelost werden zeer tevreden over.

Zo tevreden dat ik mijn Cerato nu (ook op 14 /12) ga vervangen door een Ceed SW 115 Sport S .

Mijn ervaringen hiermee zal ik snel met jullie delen!

RGDS

Geplaatst

Welkom Philip,

Als Zuiderbuur ben je welkom op dit forum. Veel lees- en mailplezier toegewenst. Foto's van de auto?

welkom-18.jpg

Geplaatst

Ook van een Nederbelg 20 minuutjes verder terug rijden een hartelijk welkom..

De nieuwe Sport s is mooi maar mist een paar handige accesoires die op mijn uitvoering wel zitten zoals de comin home functie en nog een paar dingetjes.. Maar daarvoor is hij wel Euro 2.500 goedkoper geworden..

Ik wens je alvast veel plezier met het wachten en doe Johny van VJB motors maar de groeten (Als je hem daar hebt gekocht!)

Geplaatst

Ja Alex, komt inderdaad van bij VJB! Zal Johny de groeten doen als ik de wagen maandag ga afhalen.

Betreft de coming home functie ,die zit er wel op hoor. Alleen vind ik het vreemd dat er geen inox drempelbeschermers opzitten maar daar is Johny alsnog voor aant zorgen. Heb wel nog extra opties kunnen bedingen :-)

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Philip,

Van harte welkom op dit forum. Altijd goed om te horen dat iemand tevreden is over het merk en binnenkort toe is aan zijn volgende Koreaan. Ik rijd zelf ook in mijn tweede Kia, van mij eveneens geen kwaad woord over het merk. Krijgen we een paar foto's te zien als je je Cee'd SW voor de deur hebt staan?

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Hallo, allemaal. Surf al een weekje rond op deze site.

Net als Philip deze morgen de knoop doorgehakt en een Zilveren Cee'd SW Sport S gekocht nabij Gent in Sleidinge. Heb daar een stockwagen (oud model) gekozen.

Volgende week zaterdag mag ik erom!

Groeten,

Filip

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Ghostdog,

Nu is er plotseling NOG een Filip opgedoken in dit draadje. Welkom op het forum! En gefeliciteerd met de aanschaf van je Cee'd SW. Ook aan jou ga ik uiteraard vragen of je er na volgende week zaterdag een paar foto's van wilt uploaden, want daar zijn we hier gek op.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst
Ja Alex, komt inderdaad van bij VJB! Zal Johny de groeten doen als ik de wagen maandag ga afhalen.

Betreft de coming home functie ,die zit er wel op hoor. Alleen vind ik het vreemd dat er geen inox drempelbeschermers opzitten maar daar is Johny alsnog voor aant zorgen. Heb wel nog extra opties kunnen bedingen :-)

Heb je dan net als ik het vorige model of de facelift? Volgens de specificaties zit op de facelift niet de coming home.. Ik zal dinsdag vragen of je de groete hebt overgebracht;). De mijne moet dan voor zijn grote beurt...

Ik ben benieuwd naar de foto's.. En als we elkaar tegenkomen ff seinen he..!!

Geplaatst
Heb je dan net als ik het vorige model of de facelift? Volgens de specificaties zit op de facelift niet de coming home.. Ik zal dinsdag vragen of je de groete hebt overgebracht;). De mijne moet dan voor zijn grote beurt...

Ik ben benieuwd naar de foto's.. En als we elkaar tegenkomen ff seinen he..!!

Het vorige model gekocht, vandaar de coming home :wink:.

Gisteren had Johny nog geen nieuws van KIA ivm mn inox dorpelbeschermers en ik zie de kans klein als ie betaald en afgehaald is om dat alsnog in orde te krijgen.

Zonder fout breng ik maandag de groeten over en voor foto's heb ik de volgende week wel tijd daar ik de rest van het jaar in verlof ben :-D

Grtn

Philip

Geplaatst
Hallo, allemaal. Surf al een weekje rond op deze site.

Net als Philip deze morgen de knoop doorgehakt en een Zilveren Cee'd SW Sport S gekocht nabij Gent in Sleidinge. Heb daar een stockwagen (oud model) gekozen.

Volgende week zaterdag mag ik erom!

Groeten,

Filip

Proficiat naamgenoot!

Je hebt ongetwijfeld een goede keuze gemaakt. By the way, Kia geraakt wel vlot van zn zilveren sw sports af heb ik de indruk :P

Zal ongetwijfeld een lange week worden :wink:

Geplaatst

Dank u, ben zelf wel benieuwd naar de wagen. Lees hier niets dan lof over de wagen.

ja, het is een zilveren geworden, had wel liever een zwarte gehad. Maar die waren volgens de verkoper niet meer te verkrijgen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Nog enkele foto's gemaakt van mn cerato crdi sport een uur voor ik mn Ceed SW 115 Sport S ging afhalen.

Door het slechte weer is het er nog niet van gekomen van mn nieuw Kia-juweeltje foto's te maken. Maar die volgen ;)

post-2277-1297852903,61_thumb.jpg

post-2277-1297852903,7_thumb.jpg

post-2277-1297852903,8_thumb.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...