Blijmetkia Geplaatst 25 December, 2024 Geplaatst 25 December, 2024 Hallo, Heb heel wat doorgelezen maar nog niet echt een keuze kunnen maken. Ik wil graag ledlampen vanwege beter zicht met het druilerige weer wat we hebben. Ik heb een Niro hev uit 2018 business line. Wie heeft een betaalbaar type voor mij. Fijne feestdagen. Groet André Quote
Anoniem123 Geplaatst 25 December, 2024 Geplaatst 25 December, 2024 Ik heb destijds hier led lampen in laten bouwen bij mijn Hyundai i30. Auto kwam er ook mee door de apk, perfect licht en lichtbeeld https://www.topxenon.nl/Prijzen/High-Power-LED/ Quote
Blijmetkia Geplaatst 25 December, 2024 Topic Starter Geplaatst 25 December, 2024 6 uur geleden, zei MauriceDtc: Ik heb destijds hier led lampen in laten bouwen bij mijn Hyundai i30. Auto kwam er ook mee door de apk, perfect licht en lichtbeeld https://www.topxenon.nl/Prijzen/High-Power-LED/ Bedankt voor de tip. Ik ga kijken. Groet André Quote
Blijmetkia Geplaatst 24 Januari, 2025 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2025 (aangepast) Heb inmiddels lampen besteld en binnen. Nu alleen nog een keer een mooie dag om ze te wisselen. Deze waren qua prijs in het middensegment. En ze zijn wel met fan. 2 jaar garantie. Ben benieuwd. 24 Januari, 2025 aangepast door Blijmetkia Quote
Anoniem123 Geplaatst 24 Januari, 2025 Geplaatst 24 Januari, 2025 Heb je ook de juiste adapters erbij? Anders kan je ze niet in de koplampunit vastzetten. Quote
Blijmetkia Geplaatst 24 Januari, 2025 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2025 Volgens mij kun je deze met de klok mee vastdraaien. Of zie ik dat verkeerd? Quote
Anoniem123 Geplaatst 24 Januari, 2025 Geplaatst 24 Januari, 2025 (aangepast) Klopt ik moest H7 hebben en die zaten in een houder welke je in de koplamp draait. Dat werkt niet met een led lamp en anders kom je er snel genoeg achter 24 Januari, 2025 aangepast door MauriceDtc Quote
N.S. Geplaatst 24 Januari, 2025 Geplaatst 24 Januari, 2025 Op 25-12-2024 om 14:24, zei Blijmetkia: Hallo, Heb heel wat doorgelezen maar nog niet echt een keuze kunnen maken. Ik wil graag ledlampen vanwege beter zicht met het druilerige weer wat we hebben. Ik heb een Niro hev uit 2018 business line. Wie heeft een betaalbaar type voor mij. Fijne feestdagen. Groet André Beste Andre, Ik heb sinds september deze in mijn Kia Niro HEV 2020 zitten. En werken perfect. Deze hebben geen actieve fan. En geen foutmelding van de boardcomputer. AUXITO 9005 Headlight Bulbs, 6500K White, 600% Brighter 9005 LED Bulb for High Beam Low Beam, HB3 LED Headlight Bulb, Pack of 2 Quote
Blijmetkia Geplaatst 24 Januari, 2025 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2025 Deze kon ik in de buurt krijgen. We gaan het proberen eerdaags. Ik laat het weten. Groet André Quote
Blijmetkia Geplaatst 25 Januari, 2025 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2025 Inmiddels de set omgewisseld. En het werkt. Vanavond in het donker maar eens proberen en kijken of de tegenliggers er geen last van hebben. De metalen kastjes die er bij aan zaten heb ik naar onderen in de lamp geduwd. Heeft iemand hier nog evt. Een tip voor wat misschien beter is dan onderin dan hoor ik dat graag. Groet André. Quote
Blijmetkia Geplaatst 25 Januari, 2025 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2025 Ik heb net een testrit in het donker gemaakt. Ik ben er heel tevreden mee. Veel beter zicht, en ook heel belangrijk, heb geen tegenliggers gehad die hebben geseind. Quote
HappyNiro Geplaatst 5 Maart Geplaatst 5 Maart Grappig / pijnlijk dat duidelijk op de verpakking staat “without ECE - offroad use only” oftewel geen e-certificaat en dus niet goedgekeurd voor op de openbare weg; en dat ze toch gewoon geplaatst worden; €190,- dure lampjes bij controle. Er zijn ledlampen (bijvoorbeeld Xeod perfect fit) met wel een E-keur, ik zou die aanschaffen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.