Daniel123 Geplaatst 26 December, 2024 Geplaatst 26 December, 2024 Sinds enkele maanden heb ik een niro mild hybrid uit 2017. Als er 125 km/uur op de cruisecontrol wordt gereden en met 1 of 2 personen in de auto, dan kan de niro dat niet volhouden bij een Nederlandse niet al te steile viaduct. Hij begint dan driftig met terugschakelen en flink in toeren te rijden. Herkennen jullie dit motorgedrag bij een viaduct of kan er ergens een storing zijn met de motor Quote
RonV Geplaatst 28 December, 2024 Geplaatst 28 December, 2024 Ik herken dit helemaal. Bij een kleine stijging op de snelweg of als ik een tunnel uitrijd schakelt ie al snel één of twee versnellingen terug terwijl ik met mijn vorige handgeschakelde auto ook prima bovenkwam zonder terug te schakelen. Je zou verwachten dat de elektromotor er prima voor kan zorgen dat op die momenten juist niet hoeft te worden terug geschakeld door een beetje extra te ondersteunen. Maar daar heeft Kia blijkbaar niet voor gekozen, helaas. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.