Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Gebruikers profiel koppelen aan de sleutels Kia EV6 GT-Line

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij zijn sinds een week de eigenaar van een Kia EV6 GT-Line uit 2024 en zijn nog steeds op ontdekkingstocht. Ik heb een tweetal gebruikers profielen aangemaakt voor mijn vrouw en mijzelf.  Als mijn vrouw voor het laatst heeft gereden (onder haar profiel) staat de stoel erg naar voren waardoor ik met moeite kan instappen. 

Is het mogelijk om de sleutel te koppelen aan een gebruikers profiel zodat bij openen gelijk het juiste profiel (en stoelafstelling) gaat worden ingesteld? Ik weet namelijk dat dit mogelijk is bij een Link & Go.

Geplaatst

Hoi René,

Ik heb dit zelf ook geprobeerd op mijn EV6 uit '23. Maar mij is het ook niet gelukt (of ik moet iets fout hebben gedaan 😅).
Wat wel kan, is het profiel koppelen aan de kia connect app. Als ik met mijn account bijvoorbeeld de verwarming in schakel, staat de stoel in mijn stand. Echter moet ik na het inschakelen wel nog mijn profiel bevestigen.

• 4 weken later...
Geplaatst

Wat een verrassingen bij KIA he?!!

Bij mijn EV6 schuift de bestuurderstoel naar achteren wanneer je uitstapt (afmeldt, uitschakelt) dit is om het uitstappen (en later het instappen te vergemakkelijken.Bij starten vraagt mijn EV wel steeds om het bestuurdeersprofiel te bevestigen en schuift daarna pas naar de memory stand. Dus idem voor het "2e profiel"

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...