Gast yogi Geplaatst 14 April, 2010 Geplaatst 14 April, 2010 Ik rij voor mijn werk meestal in een Cee'd SW 1.6 en in een Soul 1.6 Xpect Cool. De Soul blijft me trekken maar vind er wat mindere dingen aan zitten tov de Cee'd SW !Zo vind ik de audio Quote
gstar Geplaatst 14 April, 2010 Geplaatst 14 April, 2010 Ik rij voor mijn werk meestal in een Cee'd SW 1.6 en in een Soul 1.6 Xpect Cool. De Soul blijft me trekken maar vind er wat mindere dingen aan zitten tov de Cee'd SW !Zo vind ik de audio Quote
henk1963 Geplaatst 25 Augustus, 2010 Geplaatst 25 Augustus, 2010 Heb een andere versterker aangebracht die het geluid kwaliteit doet verbeteren. Was wel even een klus orginele radio zit met boutjes vast, maar toch gelukt Quote
KIASOULAP Geplaatst 25 Augustus, 2010 Geplaatst 25 Augustus, 2010 Maar toch, in de Soul, X-ecutive uitvoering, zit een prachtig geluid. Na ruim 44.000 km nog geen centje pijn, niet met geluid, zetel of de auto zelf. En je ziet er nog steeds weinig van op de weg, ook nog steeds leuk om wat exclusiefs te rijden. Quote
henk1963 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Geplaatst 30 Augustus, 2010 Heb een pioneer (F500BT)versterker erachter gezet en nu klinkt het vele malen mooier. Quote
Soul-Mate Geplaatst 25 Januari, 2012 Geplaatst 25 Januari, 2012 Ik vond de audio kwaliteit matig van de originele radio, viel wel wat bij te stellen hoor. Nu zit er een Pioneer navigatie in, maar dat verschil hoor je wel. Bass komt toch wel dieper door zonder dat her vervormt. Deze navigatie kwam uit mijn vaders Sorento, bij hem is toen de originele radio weer ingebouwd wegens verkoop van de wagen. En hij vertede mij dat zijn audio bagger klonk. Dus ik denk dat de standaard radio's niet de beste kwaliteit bevatten. mvg Frans Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.