Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio in de soul ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik rij voor mijn werk meestal in een Cee'd SW 1.6 en in een Soul 1.6 Xpect Cool. De Soul blijft me trekken maar vind er wat mindere dingen aan zitten tov de Cee'd SW !

Zo vind ik de audio

Geplaatst
Ik rij voor mijn werk meestal in een Cee'd SW 1.6 en in een Soul 1.6 Xpect Cool. De Soul blijft me trekken maar vind er wat mindere dingen aan zitten tov de Cee'd SW !

Zo vind ik de audio

• 4 maanden later...
Geplaatst

Maar toch, in de Soul, X-ecutive uitvoering, zit een prachtig geluid. Na ruim 44.000 km nog geen centje pijn, niet met geluid, zetel of de auto zelf. En je ziet er nog steeds weinig van op de weg, ook nog steeds leuk om wat exclusiefs te rijden.:lol:

• 1 jaar later...
Geplaatst

Ik vond de audio kwaliteit matig van de originele radio, viel wel wat bij te stellen hoor. Nu zit er een Pioneer navigatie in, maar dat verschil hoor je wel. Bass komt toch wel dieper door zonder dat her vervormt.

Deze navigatie kwam uit mijn vaders Sorento, bij hem is toen de originele radio weer ingebouwd wegens verkoop van de wagen. En hij vertede mij dat zijn audio bagger klonk.

Dus ik denk dat de standaard radio's niet de beste kwaliteit bevatten.

mvg Frans

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...