Tom de Wit Geplaatst 2 Februari, 2025 Geplaatst 2 Februari, 2025 Sinds 2 weken in het bezit van een nieuwe ev 3. Direct met de auto naar Spanje dus contract afgesloten op ionity snelladers. Alleen, de ev3 weigert te laden bij laders met 200 of 350 kw. Heb nu al zeker 10 laders onderweg geprobeerd, maar niks helpt. 50 kw gaat prima, 22 of 11 kw ook. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Quote
slagroomsoes Geplaatst 5 Mei, 2025 Geplaatst 5 Mei, 2025 Tom, heb je een update over dit probleem? Ik heb zelf ook met enige regelmaat problemen om te laden bij snelladers. Met name Ionity geeft vaker problemen. Quote
kia ev3 2025 Geplaatst 24 Augustus, 2025 Geplaatst 24 Augustus, 2025 Net terug van Spanje. Heb bij verschillende aanbieders van snelladers geladen. Niet elk pasje werkte. Veelal anwb en shell gebruikt. Ging goed. Is het al opgelost? Quote
Tom de Wit Geplaatst 3 December, 2025 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2025 Beetje laat, maar ik heb de oplossing gevonden. Het blijkt namelijk dat in de instellingen van de ev 3 je iets kan activeren waardoor betalingen automatisch gebeuren, alleen er zijn nog geen deelnemers aan dit traject dus aanzetten is zinloos. Bij mij stopt het aan waardoor de ionity laadpalen niet laden. Nadat ik het schuifje uit had gezet in het infotanment systeem van de auto was het probleem opgelost. Daarna nooit meer problemen gehad. Niemand begrijpt de logica waaro Ionity storing geeft en andere niet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.