DdS ProCeed Geplaatst 6 Maart, 2025 Geplaatst 6 Maart, 2025 Goeiemiddag, heb recentelijk een Proceed van 2019 gekocht, met 68000 km op de teller. Zeer mooie staat, GT line. ziet er mooi uit, zit lekker, oogt goed. Helaas helaas, niet opgemerkt tijdens de testritten, maar wel tijdens de daaropvolgende tripjes, het touchscreen vertoon ghosttouches. Ik heb videos geupload van het probleem. Heeft er iemand hiermee ervaring? Of ben ik werkelijk de enige in de wereld (volgens de garagehouder uniek probleem ...) Heeft er iemand dat probleem ook al gehad, en zo ja, hoe is dit opgelost geraakt? De wagen heeft nog garantie tot juni 2026. De garagehouder stelt voor om de bekabeling eens te controleren en eventuele updates uit te voeren. maar dat lijkt me een ietwat naïeve benadering van het probleem. Kan iemand me op weg zetten richting oplossing of ervaringen delen? Bedankt alvast! ah, als dit al meermaals is gepost, excuses. Ben nieuw hier Proceed Hapering V2.mp4 Video van WhatsApp op 2025-02-28 om 12.01.58_d59f8928.mp4 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.