Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goeiemiddag, 

heb recentelijk een Proceed van 2019 gekocht, met 68000 km op de teller. Zeer mooie staat, GT line.  ziet er mooi uit, zit lekker, oogt goed.
Helaas helaas, niet opgemerkt tijdens de testritten, maar wel tijdens de daaropvolgende tripjes, het touchscreen vertoon ghosttouches. Ik heb videos geupload van het probleem. 
Heeft er iemand hiermee ervaring? Of ben ik werkelijk de enige in de wereld (volgens de garagehouder uniek probleem ...) Heeft er iemand dat probleem ook al gehad, en zo ja, hoe is dit opgelost geraakt? De wagen heeft nog garantie tot juni 2026. De garagehouder stelt voor om de bekabeling eens te controleren en eventuele updates uit te voeren. maar dat lijkt me een ietwat naïeve benadering van het probleem. Kan iemand me op weg zetten richting oplossing of  ervaringen delen?

Bedankt alvast!

ah, als dit al meermaals is gepost, excuses. Ben nieuw hier :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...