Léon Witteman Geplaatst 7 April, 2025 Geplaatst 7 April, 2025 Goedemorgen, Ik heb, sinds ik de auto heb gekocht in jan 2025, een gek probleem met de temperatuurinstelling. Het gaat om een e-Niro uit 2019. Ik gebruik het gepland verwarmen en die staat ingesteld op 20°C. Het gaat ongeveer 2/3 van de gevallen goed, maar soms kom ik bij de auto en is hij nog niet zo warm als ik verwacht. Als ik dan aan de temperatuurknop draai stond hij op 17°C ingesteld. Ook de instelling bij EV > Gepland verwarmen staat dan op 17°C. Soms slaat het de andere kant op en loop ik naar een brommende auto toe die de cabine naar 24°C aan het verwarmen is en dan staat gepland verwarmen ook op 24°C. De garage waar ik hem heb gekocht heeft een softwareupdate gedaan om het te verhelpen, maar dat heeft niets uitgehaald (kluitje in het riet?) Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Quote
Léon Witteman Geplaatst 18 December, 2025 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2025 Sinds ik de auto weer laat voorverwarmen is dit probleem er weer. Heeft iemand een idee? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.