Dennis vd Heide Geplaatst 16 Mei, 2025 Geplaatst 16 Mei, 2025 Hallo. Wij hebben sinds vorige week een kia proceed uit 2020. Nu waren wij benieuwd of je de piepjes uit kunt zetten. Zodra wij de auto starten doet deze een check en dan piept die ook 5x is er een mogijkheid om die geluiden uit te kunnen zetten? Gr Dennis Quote
Anoniem123 Geplaatst 16 Mei, 2025 Geplaatst 16 Mei, 2025 In je menu kan je dit volgens mij uitschakelen Quote
Dennis vd Heide Geplaatst 16 Mei, 2025 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2025 5 uur geleden, zei MauriceDtc: In je menu kan je dit volgens mij uitschakelen ja en dat kan ik dus niet vinden. Quote
Anoniem123 Geplaatst 17 Mei, 2025 Geplaatst 17 Mei, 2025 Via Google: De Kia Ceed 2020 heeft een welkomstgeluid dat je kunt instellen via het infotainment-systeem. Dit geluid is standaard ingeschakeld, maar je kunt het uitschakelen in de instellingen. Om het welkomstgeluid aan te zetten of uit te zetten: Ga naar het instellingenmenu: Druk op het startscherm op "Alle menu's" > "Instellingen" > "Audio". Zoek naar de optie voor welkomstgeluid:De exacte naam van de optie kan afhankelijk zijn van het type infothainmentsysteem dat je hebt. Het kan ook een optie zijn voor "Verwelkomingsanimatie" of "Welkomstgeluid". Schakel het welkomstgeluid aan of uit: Kies de gewenste instelling. Quote
Dennis vd Heide Geplaatst 18 Mei, 2025 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2025 we hebben het gevonden. als we de gordel omhebben en we starten dan de auto dan piept er niks bij het uitvoeren van de controle, wel jammer dat je dit niet kunt uitzetten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.