Jan van Summeren Geplaatst 26 Mei Geplaatst 26 Mei Ik rij nu 26.000 km in mijn nieuwe X ceed. Nu maakt mijn achterband ,rechts , enorm veel geluid. Merk : conti. Cupping ! Is de auto niet goed uitgelijnd ? Hebben er meet rijders last van ? Quote
ehombie Geplaatst 26 Mei Geplaatst 26 Mei Achteras kun je volgens mij niks aanpassen qua uitlijning....(zou je moet uitzoeken) Of met te lage bandenspanning gereden? Quote
ehombie Geplaatst 26 Mei Geplaatst 26 Mei Heb je een foto van je band? Zijn je banden van voor naar achter gewisseld? Ik heb ooit ook een band gehad die op een gegeven moment veel rijgeluid maakte. - Ik twijfel of dat is ontstaan bij een lekreparatie en/of stukje rijden met te lage bandenspanning 10km. - Of door een noodstop - Of gewoon onregelmatige slijtage/samenstelling van de band waardoor dit kan ontstaan.... profiel was overal gelijk. in zoverre... Aan de band was optisch niks op te merken. nieuwe banden erop en was weer oke. Quote
Jan van Summeren Geplaatst 26 Mei Topic Starter Geplaatst 26 Mei Hoor dat mijn probleem ook veel voor komt bij de Niro. Heb altijd de banden op juiste spanning, dus daar kan t niet aan liggen. Nu bandenwissel uitgevoerd van achter naar voor. Het probleem zit nu links voor, maar hoop dat t na een paar duizend km minder is. Quote
ehombie Geplaatst 28 Mei Geplaatst 28 Mei bij de xceed kun je camber en toe aanpassen achter SS_TiresWheels_Alignment_Repair procedures.pdf Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.