Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Ik heb een Sportage Mild Hybrid aangeschaft. Ik dacht met 7 jaar garantie maar dat blijkt nu ... een leugen te zijn! De accu van 48V heeft immers maar een garantieperiode van... 2 jaar.... Als ik dan naar de kostprijs van zo een nieuwe accu ga kijken heb ik spijt dat geen Hybride heb gekocht. Bij deze hebben de batterijen nl wél 7 jaar garantie!!!  Ik vraag mij af of iemand al ervaring heeft met de levensduur van een dergelijke accu?

aangepast door la taupe
Geplaatst
13 uur geleden, zei la taupe:

heb ik spijt dat geen Hybride heb gekocht. Bij deze hebben de batterijen nl wél 7 jaar garantie!!! 

Ik heb op 17-9-23 een Hybride gekocht, maar op Mijn KIA staat 

Garantie Boordaccu  17-09-2025
Geplaatst
1 uur geleden, zei Wim-A:
Ik heb op 17-9-23 een Hybride gekocht, maar op Mijn KIA staat 

Garantie Boordaccu  17-09-2025

Geplaatst
27 minuten geleden, zei la taupe:

Wim, ben je zeker dat het gaat over het batterijpack en niet over de gewone batterij in het motorcompartimebt?

Ik weet alleen wat er staat: Boordaccu. 🤔

Geplaatst

Goed nieuws voor u Wim ! U heeft 7 jaar garantie op de hoofdbatterij en 2 jaar op de 12v gewone batteij. De garantie op de accu van een Kia Sportage, net als bij andere Kia modellen, is 7 jaar of 150.000 kilometer, afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt. Deze garantie geldt voor de hoogspanningsaccu van elektrische voertuigen (EV), hybride elektrische voertuigen (HEV) en plug-in hybride elektrische voertuigen (PHEV). Voor de 12V-accu in mild-hybride elektrische voertuigen (MHEV) geldt een garantie van 2 jaar. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...