Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dat is echt het probleem van KIA op dit moment. Als je over het algemeen kijkt staan ze toch vaak bij andere merken in de showroom en wat verder achteraf.

Bij de meeste merken is KIA er later ingepland... Bij Hyundai is dit anders die heeft ten eerste veel meer dealers en vaak ook minder grote dealers.

Zo uit mijn hoofd weet ik alleen Weesepoel in Ten Boer die alleen het merk KIA verkoopt. Zie foto http://www.kia-weesepoel.nl/Kianieuws_bestanden/DSC09151.JPG

Zijn er overigens forum leden die ervaring hebben met deze dealer?

Hoi

Ik heb heel veel ervaring met Weesepoel in Ten Boer. Sinds 1996 rijd ik Kia. Heb diverse modellen gehad en allen geleverd door Weesepoel.

Het bedrijf is een familie bedrijf met service hoog in het vaandel. Kosten worden hier geminimaliseerd. Als monteur bv een distributieset monteerd ligt de prijs hiervan meestal lager dan de vaste tarieven.

Al met al een dealer die zich meerd dan de volle 100% inzet voor het merk KIA en daarbij het belang van zijn klanten niet uit het oog verliest

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...