Relena Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Zoek de overeenkomsten. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Het enige verschil is de prijs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 (edited) Hoi Relena, Oef, jij durft om een Mercedes GLK te vergelijken met een Kia Soul! Overigens was de Mercedes GLK als eerste - 2008 - op de markt verschenen. Het moet dus eigenlijk zijn 'Soul vond Mercedes'. Edited December 23, 2009 by Smart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 (edited) Hallo Relena, Vanuit bepaald perspectief (zijaanzicht) hebben de GLK en de Soul wel iets van elkaar weg. Maar is de Mercedes niet veel groter? Ik zou het niet heel precies weten, want je spot de GLK maar heel erg sporadisch op de weg. Toch zie ik jou met de Soul dit soort capriolen niet zo vlot uithalen: Geintje... Er schijnt ook een 2WD-uitvoering van de GLK te zijn en daarmee zul je je netjes op de gebaande wegen moeten houden, net als met de Soul. Maar wees gerust, ik vind de Kia stukken mooier dan de Teutoon! Groet van GreyGriffin Edited December 23, 2009 by GreyGriffin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted December 23, 2009 Author Share Posted December 23, 2009 Hoi Relena,Oef, jij durft om een Mercedes GLK te vergelijken met een Kia Soul! Overigens was de Mercedes GLK als eerste - 2008 - op de markt verschenen. Het moet dus eigenlijk zijn 'Soul vond Mercedes'. Maar de Soul uitvoering was in 2006 al openbaar bezit mercedes had genoeg tijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted December 23, 2009 Author Share Posted December 23, 2009 Hallo Relena,Vanuit bepaald perspectief (zijaanzicht) hebben de GLK en de Soul wel iets van elkaar weg. Maar is de Mercedes niet veel groter? Ik zou het niet heel precies weten, want je spot de GLK maar heel erg sporadisch op de weg. Toch zie ik jou met de Soul dit soort capriolen niet zo vlot uithalen: Geintje... Er schijnt ook een 2WD-uitvoering van de GLK te zijn en daarmee zul je je netjes op de gebaande wegen moeten houden, net als met de Soul. Maar wees gerust, ik vind de Kia stukken mooier dan de Teutoon! Groet van GreyGriffin Hoe krijg je het allemaal zo snel gevonden? Geweldige foto's GG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Maar de Soul uitvoering was in 2006 al openbaar bezit mercedes had genoeg tijd Oh, maar zo lust ik er ook wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted December 23, 2009 Author Share Posted December 23, 2009 Sommige gaan wel heel ver met de Soul. Groetjes, Relena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Sommige gaan wel heel ver met de Soul.Groetjes, Relena Had jij ook moeten doen:!: Ik vind het wel wat hebben. Je valt in ieder geval op. Zitten heel wat uurtjes aan arbeid in verwerkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Mijn zoon riep zojuist heel hard: Wat een vette auto,tja dat roepen de kinderen hier als ze iets mooi vinden. Ik vind het ook wel leuk, vooral die schedels achterin. Maar hoe verkoop je dit weer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Relena Posted December 24, 2009 Author Share Posted December 24, 2009 In Nederland is het moeilijk om zo'n Soul te verkopen. Maar in America zijn ze er gek op. http://www.kiaclub.nl/attachments/soul/552d1261579711-kijk-mercedes-vond-de-soul-dsc00340.jpg http://www.kiaclub.nl/attachments/soul/553d1261579730-kijk-mercedes-vond-de-soul-dsc00343.jpg http://www.kiaclub.nl/attachments/soul/554d1261579752-kijk-mercedes-vond-de-soul-dsc00346.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts