mivdveld Geplaatst 10 Augustus, 2025 Geplaatst 10 Augustus, 2025 Beste, Ik rijd al bijna een jaar, een Kia EV6, maar ben nieuw op dit forum. Ik ben erg tevreden met de auto er is alleen een puntje wat erg storend is. Ik heb al gezocht naar een oplossing maar kan deze niet vinden. Laat staan iemand met dezelfde problemen. Als ik een tweede telefoon koppel, en ik bel met de eest gekoppelde telefoon (tweede telefoon is niet verbonden) dan wordt na ongeveer 10min de verbinding verbroken. Althans voor mij wordt de verbinding verbroken. Voor de persoon aan de andere kant van de lijn lijkt de verbinding nog in tact. Als ik dan opnieuw willen bellen krijgt mijn gesprekspartner een 2e oproep: de 1e wat niet verbroken vanuit het oogpunt van mijn gesprekspartner. Het probleem is vooralsnog alleen op te lossen door de tweede telefoon te ontkoppelen. Komt dit probleem bij iemand bekend voor? En is er een oplossing voor? Alvast bedankt, Michael Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.