Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Lekkage panormadak schuifdak

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik heb een Kia ProCeed en sinds kort last van een vervelende lekkage bij het panoramadak/schuifdak. Vooral na een flinke regenbui komt er water naar binnen langs de rand, en soms loopt het zelfs door richting de hemelbekleding.

Ik ben er al mee naar de dealer geweest (auto is nog niet heel oud), maar die zeggen dat er “niets geks te vinden is” en dat ik er voorlopig maar mee moet rijden. Dat voelt niet echt als een oplossing, zeker niet met kans op schade in het interieur.

Heeft iemand van jullie dit probleem ook gehad bij de ProCeed of een andere Kia met panoramadak?

• Is dit een bekend euvel?

• Moet ik blijven aandringen bij de dealer of is er een andere manier om dit zelf op te lossen?

Alle tips of ervaringen zijn welkom, alvast bedankt!

Geplaatst

even kijken of water goed kan weglopen....via de kanalen in a en c stijl....

even doorblazen met wat lucht of met een dunne kabel erdoor

• 2 weken later...
Geplaatst
On 9/17/2025 at 10:06 PM, ehombie said:

even kijken of water goed kan weglopen....via de kanalen in a en c stijl....

even doorblazen met wat lucht of met een dunne kabel erdoor

Bedankt voor je reactie, zoiets heb ik gedaan ook en daarbij deze tool gebruikt werkt top! https://www.uwautoonderdeel.nl/Lekkage-Panoramadak-Reparatie-Schuifdak-Waterlekkage-Panorama-Dak?srsltid=AfmBOopdgP4VAZ18ulKgrGLu8UVmnw8JnVSHjK6YWXVBREv2bpFh3NCg

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...