Jump to content

mijn interieurverlichting werkt niet

proceed

Recommended Posts

Slecht contact inderdaad of het schakelaartje is niet helemaal lekker. Als het goed is heb je nog net aan garantie op de auto, of net niet meer. Rijd er even mee naar de dealer. Als het schakelaartje stroef loopt is het waarschijnlijk even een beetje sprayen met WD40 en dan loopt hij weer goed. Maargoed, ga even na of je nog garantie hebt. Het zou zonde zijn als je zelf kosten maakt aan iets dat onder de garantie vervangen mag worden toch?

Slecht contact inderdaad of het schakelaartje is niet helemaal lekker. Als het goed is heb je nog net aan garantie op de auto, of net niet meer. Rijd er even mee naar de dealer. Als het schakelaartje stroef loopt is het waarschijnlijk even een beetje sprayen met WD40 en dan loopt hij weer goed. Maargoed, ga even na of je nog garantie hebt. Het zou zonde zijn als je zelf kosten maakt aan iets dat onder de garantie vervangen mag worden toch?

Bedankt voor de reacties, maar ik kan het desbetreffende schakelaartje niet vinden in de binnenzijde van het portier. Ik zie slechts een rubber rondje, maar dit is bestemd voor het alarm. Wie weet waar het schakelaartje zit voor de interieurverlichting? Staat ergens op internet een fotootje van het schakelaartje?

Als het een standaard alarm is van kia dan is het schakelaartje

van je alarm ook het schakelaartje van je binnenverlichting.

Als ze je deur open doen gaat het alarm af en je

binnenverlichting gaat branden.

Groeten,

Aart.