Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

mijn interieurverlichting werkt niet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wanneer ik het bestuurdersportier van mijn Rio (2007) open, gaat mijn interieurverlichting niet meer automatisch aan terwijl ik w
Geplaatst

Slecht contact inderdaad of het schakelaartje is niet helemaal lekker. Als het goed is heb je nog net aan garantie op de auto, of net niet meer. Rijd er even mee naar de dealer. Als het schakelaartje stroef loopt is het waarschijnlijk even een beetje sprayen met WD40 en dan loopt hij weer goed. Maargoed, ga even na of je nog garantie hebt. Het zou zonde zijn als je zelf kosten maakt aan iets dat onder de garantie vervangen mag worden toch?

Geplaatst
Slecht contact inderdaad of het schakelaartje is niet helemaal lekker. Als het goed is heb je nog net aan garantie op de auto, of net niet meer. Rijd er even mee naar de dealer. Als het schakelaartje stroef loopt is het waarschijnlijk even een beetje sprayen met WD40 en dan loopt hij weer goed. Maargoed, ga even na of je nog garantie hebt. Het zou zonde zijn als je zelf kosten maakt aan iets dat onder de garantie vervangen mag worden toch?

Bedankt voor de reacties, maar ik kan het desbetreffende schakelaartje niet vinden in de binnenzijde van het portier. Ik zie slechts een rubber rondje, maar dit is bestemd voor het alarm. Wie weet waar het schakelaartje zit voor de interieurverlichting? Staat ergens op internet een fotootje van het schakelaartje?

Geplaatst

Als het een standaard alarm is van kia dan is het schakelaartje

van je alarm ook het schakelaartje van je binnenverlichting.

Als ze je deur open doen gaat het alarm af en je

binnenverlichting gaat branden.

Groeten,

Aart.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...