Peter Verhoeven Geplaatst 30 November, 2025 Geplaatst 30 November, 2025 Goededag Heren, Ik heb een kia stonic uit 2020 gekocht met 1.2 4 cylinder met veel leuke opties zoals achter parkeer sensors stuur en stoel verwarming carplay etc. Het enige wat ik mis is een achteruitrijcamera. Ik zie veel 2e hands gebruikte originele achteruitrij cameras voor de stonic. Zou deze achteraf geplaatst kunnen worden zoja is dit dan plug an play? Iemand ervaringen mee? alvast bedankt groetjes Quote
xtra40 Geplaatst 30 November, 2025 Geplaatst 30 November, 2025 ik denk dat de bedrading daarvoor niet aanwezig is Quote
Peter Verhoeven Geplaatst 30 November, 2025 Topic Starter Geplaatst 30 November, 2025 Hmm, jammer. Je zou denken dat het een kleine moeite is om de bekabeling op voorhand al mee te trekken voor een auto van anno nu niet? Want ik heb wel het infotaiment systeem die het ondersteunt. Lijkt me sterk dat de bekabeling niet daar al ligt. Quote
xtra40 Geplaatst 30 November, 2025 Geplaatst 30 November, 2025 Een fabrikant gaat echt niet voor 10 of 15 euro een kabel ongebruikt in een voertuig plaatsen waar geen geld aan word verdiend maar probeer eens op een sloperij kabeltje te scoren waar het wel opzit op die manier heb ik al heel wat modificaties gemaakt Quote
Peter Verhoeven Geplaatst 30 November, 2025 Topic Starter Geplaatst 30 November, 2025 Hmm ja ik dacht dus andersom alvast als voorbereiding zodat het laagdrempelig is om achteraf toch als optie een camera te nemen. Is dat dan een kabel vanuit interface naar achteren toe? Weet jij toevallig hoe ik daar naar kan zoeken een specifieke benaming ofzo? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.