nibakia Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 weet iemand hoe ik mijn kopeling kan ontluchten? zit lucht in mijn systeem aangezien hij soms niet pakt mijn garage vertelden mij dat er lucht in zit kan iemand een tip geven? Quote
Guest Jantje Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Makkelijkste is met een automatische ontluchter. Heb je deze niet bijdehand dan moet je rustig aan pompen en als het pedaal dan beneden is, de ontluchtings nippel open draaien en weer dicht doen en opnieuwe pompen. De beste manier om te zien of alle lucht eruit is, even een doorzichtig plastic leiding pakken en deze op de ontluchtings nippel plaatsen. Maar er komt niet zomaar lucht in je koppelings cilinders, dus misschien voor de zekerheid even alle leidingen controleren en eventueel de cilinders vervangen Quote
nibakia Posted December 28, 2009 Author Posted December 28, 2009 waar moet ik hem dan ontluchten de kopeling? onder bij het pedaal of ergens bij de moter? Quote
Recommended Posts