Jimmy Venema Geplaatst 26 Januari Geplaatst 26 Januari Heb wat issues met deze neuwe auto in een document gezet, zijn voornamelijk software issues, waarvan je denkt, hoe is het in godsnaam mogelijk. Wie heeft dat zo gemaakt en wie heeft het vervolgens getest. Belangrijkste issue is dat geplanned opladen niet meer werkt, terwijl dat bij de vorige Kia Sportage van 2023 wel werkte. Ik heb een dynamisch energie contract dus laden op de ingestelde tijden is essentieel. Ben dus al een keer verrast dat ik in de ochtend met lege accu stond, terwijl ik verwachte dat die geladen zou worden 's nachts. Ik zet nu de wekker 's nachts kijk dan op telefoon in de kia app, zie dan dat laden weer niet gestart is, druk op de start laden knop en auto begint vervolgens te laden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en is een behoorlijk ernstig issue. Staat allemaal in een document, wellicht zijn er mensen die de issues herkennen of er meer hebben. Dat de software wat anders werkt en dat sommige veranderingen niet je smaak zijn is een ding, maar sommige dingen zijn naar mijn mening echt te stompzinnig voor woorden. Aandacht punten Kia.pdf Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.