maribelle Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Hoi, De slang van de stuur bekrachtiging van mijn pregio is stuk gegaan. Door mijn merkloze garage bij twee dealers geprobeerd een nieuwe slang te kopen ,dit is niet gelukt, ook niet met de oude als voorbeeld. Nu is er een slang gemaakt. De bekrachtiging werkt weer ,maar bij scherpe bochten b.v. achteruit inparkeren gaat het sturen heel erg zwaar , dit was daarvoor niet het geval. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aart.S Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Hoi,De slang van de stuur bekrachtiging van mijn pregio is stuk gegaan. Door mijn merkloze garage bij twee dealers geprobeerd een nieuwe slang te kopen ,dit is niet gelukt, ook niet met de oude als voorbeeld. Nu is er een slang gemaakt. De bekrachtiging werkt weer ,maar bij scherpe bochten b.v. achteruit inparkeren gaat het sturen heel erg zwaar , dit was daarvoor niet het geval. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?? Ik denk al. ik heb hier toch al op gereageerd ?? Maar ik zie het al, zelfde bericht alleen ander onderwerp Groeten, Aart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts