Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik rijd in een Kia Niro 2017 HEV met het Compact Gen5 Navigation systeem (firmware DE_HEV.EUR.0.5.434.220809, bijgewerkt op 24-01-2026). Android Auto gebruik ik dagelijks via USB.

Mijn situatie: ik heb een privételefoon (Samsung Galaxy A56) én een werktelefoon (Samsung Galaxy S25). Ik wil via Android Auto rijden op mijn privételefoon, maar ook bereikbaar zijn voor inkomende gesprekken op mijn werktelefoon — handsfree via de auto.

Wat ik zelf al heb geprobeerd:

Werktelefoon via Bluetooth koppelen naast Android Auto — werkt niet, Android Auto claimt de handsfree verbinding volledig

Werk telefoon als primaire telefoon en dan mijn eigen telefoon koppelen als android auto -> werkt android auto niet.

Wisselen van telefoon als android auto verbonden is ->  doet hij niet. 

Mijn huidige workaround:

Oproepen op de werktelefoon handmatig doorschakelen naar mijn privénummer via **21*[privénummer]#. Werkt, maar is handmatig.

Herkennen anderen dit probleem? Heeft iemand een slimmere oplossing gevonden voor dit specifieke head unit? Ik hoor het graag.
Want dit werkt niet echt lekker en valt me beetje tegen.  (nieuwe headunit vind ik ook weer te... ) 

Geplaatst

Interessante vraag !

Zo ook wat als, IK met MIJN telefoon met de auto rij en mijn vrouw met HAAR telefoon met de auto rijdt ???

Geplaatst

Dat zou geen probleem moeten zijn, dan pakt hij gewoon de betreffende telefoon.  Tenzij jullie beide instappen, dan kan hij er maar 1 verbinden.  Ten minste op die oude van mij, wellicht dat bij nieuwe units dit opgelost is. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...