Relena Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Heb jullie al laten weten dat mijn vrouw op de Russische forums zit. Dit geeft mij de gelegenheid om vragen te stellen aan haar die zij dan weer stelt aan de Russische forums. Bij deze kan ik jullie vertellen en laten weten dat de Soul heel goed tegen de kou kan. De problemen beginnen pas rond de -28 graden met het starten van de motor. Dit vind ik persoonlijk heel goed het probleem en dat verbaast mij is de olie. De olie wordt dikker als een soort pap. Men heeft nu aan mij gevraagd om na te gaan welke olie men gebruikt in Korea voor de Russische markt. De Russen in het algemeen vinden de Kia Soul beter dan de meeste andere auto's van Europa voor hun was dat ook een grote verassing. Voor de winter vinden ze de Soul een top wagen en van binnen lekker warm. Groetjes, Relena Quote
Relena Posted January 1, 2010 Author Posted January 1, 2010 Ook in America en andere landen met extreme kou schrijft men vol lof over de Soul. En inderdaad het omslagpunt dat je meer moeite moet doen om de wagen te starten is -28 graden. Ik zou het leuk vinden om te horen of dat bij andere modellen ook zo is. Groetjes, Relena Quote
Venga1 Posted January 1, 2010 Posted January 1, 2010 Ook in America en andere landen met extreme kou schrijft men vol lof over de Soul.En inderdaad het omslagpunt dat je meer moeite moet doen om de wagen te starten is -28 graden. Ik zou het leuk vinden om te horen of dat bij andere modellen ook zo is. Groetjes, Relena Als het -28 graden gaat worden, laat ik je de resultaten met de Venga zeker weten Quote
Relena Posted January 1, 2010 Author Posted January 1, 2010 Als het -28 graden gaat worden, laat ik je de resultaten met de Venga zeker weten Ik bedoel dan degene die ook op andere forums zitten dan alleen maar in Nederland. En niet alleen interesse hebben in een model maar in meerdere modellen van Kia. Quote
Venga1 Posted January 1, 2010 Posted January 1, 2010 Ik bedoel dan degene die ook op andere forums zitten dan alleen maar in Nederland.En niet alleen interesse hebben in een model maar in meerdere modellen van Kia. Ja Ja ik snap het wel hoor Quote
Recommended Posts