Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Mijn Internetnaam is Mickel Moen. Al weer 16 jaar rijd ik een Volkswagen T5, welke ik omgebouwd heb naar camper. Inmiddels heeft ie al 350.000 km op de teller. 
Nog geen plannen om hem van de hand te doen, maar voor je het weet sta je plotseling voor de keus voor een andere auto. Dat wordt sowieso weer een buscamper. Eigenlijk wil ik dan geen diesel  meer. Ook geen hybride, maar gelijk door naar volledig elektrisch. 

Nu is KIA met de KIA PV5 ook toegetreden tot het bedrijfswagen segment en de daarop gebaseerde personenbussen. Ik moet zeggen een erg interessante bus. 

Vandaar dat ik mij hier aangemeld heb. Ik was een beetje verbaasd, dat hier nog niets over de PV5 staat, maar dat zal zeker komen. Ik zal hier dus nog niet als eigenaar kunnen posten, maar wel als geïnteresseerde en dan met name wat de KIA PV5 als camper betreft. 

Daar zitten specifieke uitdagingen aan, helemaal als je zelf zou willen bouwen. 

aangepast door Mickel Moen
Aanvulling

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...