Mickel Moen Geplaatst 13 uur geleden Geplaatst 13 uur geleden (aangepast) Nou ja. We staan nu op een Camping in Noorwegen. Zie ik daar bij het toiletgebouw een PV5 staan. De eerste die ik dus zie. Nu is Noorwegen koploper in elektrisch, maar de PV5 had ik hier nog niet gezien. Wel al heel veel ID Buzz. Terug naar dit onderwerp. kIA levert nu zelf in Korea een camper-module. https://www.campersite.nl/kia-pv5-krijgt-camping-kit-slimme-modules-voor-elektrische-camperbus/ Dit is meteen ook de meest simpele oplossing om er een camper van te maken. De ervaren zelfbouwer maakt zoiets zelf. Inclusief inductie kookplaat e.d. Zeer geschikt voor weekendjes weg. Om weken hier zo mee op pad te gaan toch wat beperkt. Kom ik meteen bij de voor ons drie grootste uitdagingen: 1. Hefdak 2. Draaibare passagiersstoel 3. De tweede zitrij meer naar achteren. Bijvoorbeeld op een rail. 13 uur geleden aangepast door Mickel Moen Tekstueel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.