Administrator Geplaatst 2 Januari, 2010 Geplaatst 2 Januari, 2010 Het blok is nauwelijks gewijzigd. De gasklepbediening is nu elektronisch i.p.v. kabelbediend, en de werking van het ISG-systeem is verfijnd. Het vermogen is teruggebracht omwille van een beter koppelverloop (betere trekkracht), en schonere uitlaatgassen.De wijziging is dus puur softwarematig. Lees meer... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.