Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Lekker gepoetst binnen laten staan, toch ??

WEER.jpg

Frank ik weet dat heel Nederland onder een dikke laag sneeuw ligt, maar hier ligt amper wat .

Vriezen vind ik niet erg,maar die sneeuw :x

Het is wel mooi om te zien :lol:

Geplaatst

Ook van mij nog van harte Venga1.

En laat je niet krijgen door deze dingen die inderdaad "moeten" gebeuren zo voor en na.

Waarschijnlijk heeft het daarmee te maken dat we mensen zijn helaas niet altijd perfect.

Maar daarvoor/door altijd op zoek naar verbeteringen zullen we maar zeggen.

Als je nog niet weet waar je jezelf en de familie op wil trakteren ga naar de bios en kijk naar de film avatar een geweldige film gewoon adembenemend.

Maar doe het dan wel snel by the way.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

allereerst gefeliciteerd met je verjaardag. je hebt op deze manier ook een lekker lang weekend (of moest je zaterdag werken)

hopen dat de modificatie niet veel tijd in beslag neemt en de auto nog deze week kan worden uitgeleverd.

Geplaatst

Als je nog niet weet waar je jezelf en de familie op wil trakteren ga naar de bios en kijk naar de film avatar een geweldige film gewoon adembenemend.

Maar doe het dan wel snel by the way.

Even off topic.

Hier ben ik al naar toe geweest .

In het Imax theather en 3D!!

Wat een ongelofelijke goede film is dit zeg

Snel weer on topic!

Geplaatst

Van Harte met je verjaardag. Ook al is het wat laat...

Ik zal morgen ook eens bij mijn dealer langs. Mijn kenteken voor ook een Venga is ook ronde de 29ste aangevraagd. Kijken of ik het zelfde verhaal krijg.

Met mij was overigens nog geen datum afgesproken.

Meld me morgen weer.

Groeten Peter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...