Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb sinds afgelopen maandag een probleem met mijn carnival uit 2001.Ik was bezig om iemand over te starten vanaf mijn accu naar de andere.De polen zaten goed(100% zeker) en ik had mijn auto op ongeveer 1500 toeren staan.Op het moment dat die andere auto ging starten viel mijn toerental iets terug.Bij nogmaals starten van de andere auto viel mijn toerental geheel weg en mijn diesel sloeg af. Ik probeerde hem opnieuw te starten.Hij gooit de motor goed en snel rond maar hij sloeg niet meer aan.Als ik de auto op contact zet dan gaat het gloeilampje NIET meer branden en gooit hij ineens een 10A zekering van de ENGINE eruit.(bij de linkerkant in de auto.)Ik heb die zekering vervangen maar het probleem blijft aanhouden.Nu heb ik net gekeken en als ik de zekering vervang en de contactsleutel richting contact/starten draai knalt de zekering er meteen weer uit.Wie o wie heeft een idee wat het kan zijn??????

Lees meer...