Administrator Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Onlangs heb ik mij een kia sorento aangeschaft.Ik verwachte mij aan een verbruik van 1 op 9 ofwel 11 liter op 100/km.Echter kom ik nu aan een verbruik van ongeveer 1 op 7.5 ofwel 13 tot 13.5 liter op 100/km!!!De meeste kilometers bevindt ik mij op de autosnelweg tegen een snelheid van 120 km/h en een zware voet heb ik ook niet echt.Dit is een verbruik dat mij wel heel hoog lijkt. Mijn garage deelt deze mening maar weet er geen directe oplossing voor.Kan iemand anders hier mij mischien aan een oplossing helpen? Lees meer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gilbert Posted February 2, 2010 Share Posted February 2, 2010 Onlangs heb ik mij een kia sorento aangeschaft.Ik verwachte mij aan een verbruik van 1 op 9 ofwel 11 liter op 100/km.Echter kom ik nu aan een verbruik van ongeveer 1 op 7.5 ofwel 13 tot 13.5 liter op 100/km!!!De meeste kilometers bevindt ik mij op de autosnelweg tegen een snelheid van 120 km/h en een zware voet heb ik ook niet echt.Dit is een verbruik dat mij wel heel hoog lijkt. Mijn garage deelt deze mening maar weet er geen directe oplossing voor.Kan iemand anders hier mij mischien aan een oplossing helpen?Lees meer... Ik heb het zelfde met mijn nieuwe sorento ,hij wordt niet zuiniger 1 op 7, ik hoop dat het iets beter word als hij ingereden is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts