Peterrrrr Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Zeker niet zelfs ! De pest is dat je in Nederland weinig demo Pro Cee'd's zal vinden in de diesel uitvoering. Wellicht dat er iets geregeld kan worden met een zone manager. Die rijden meestal diesel en weet dat ze in januari het nieuwe model rijden maar of daar een Pro cee'd bij zit zou ik na moeten vragen ! Quote
Exceptional Geplaatst 17 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 17 Januari, 2010 (aangepast) Nou, ondertussen heb ik al het een en ander bekeken en afgewogen met elkaar. Als hij Zaterdag bevalt wordt het een Executive uitvoering met de Kia Pro Cee'd bodykit, in de kleur wit. In de loop van de tijd zal hij dan nog verlaagd worden, zwarte 18 inch lichtmetalen velgen, zwart dak en xenon verlichting krijgen. Maar eerst een afspraak maken en zaterdag afwachten, dan weet ik meer. Is er iemand, Peter mischien ook wel, die mij kan vertellen wat er aan het interieur veranderd is? 17 Januari, 2010 aangepast door Exceptional Quote
Hasselt Geplaatst 17 Januari, 2010 Geplaatst 17 Januari, 2010 In ieder geval het vooruitzicht op een mooie wagen! Quote
Thoronn Geplaatst 26 Januari, 2010 Geplaatst 26 Januari, 2010 Welkom, Inderdaad zeer weinig Proceed op de weg en een diesel is helemaal een aparte verschijning. Groeten Ronald Quote
snackey Geplaatst 31 Januari, 2010 Geplaatst 31 Januari, 2010 Volgende week zaterdag (23e) staat een proefrit met een Pro Cee'd in de planning.Heb er nu al zin in! En??. Beviel het? Ik heb het niet voorelkaar kunnen krijgen om een proefrit te maken in de Pro Cee'd. Wel in de SW. Prima wagen ook een 1.6 Toch de knoop doorgehakt. En nu wachten. Quote
Exceptional Geplaatst 12 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 September, 2010 Sorry jongens, ben hier een tijdje niet geweest. Ondertussen heb ik verregaande intresse opgebouwd voor de Pro Cee'd, en heb ik voor aanstaande zaterdag om 11.00 uur een proefrit gepland staan bij Leendert v.d. Born in Breda. Mischien heb je de aanvraag wel voorbij zien komen Peter! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.