Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Welk navigatiesysteem Opirus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Halo allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forume n heb gelijk een vraag. we hebben een Kia Opirus gekocht maar weet iemand wat voor navigatie daar inzit. Ik wil graag een nieuwe dvd voor halen omdat ik zonder navigatie constant verdwaal.

Alvast bedankt

Geplaatst

Je kan een PB (Persoonlijk Bericht) Sturen naar Peterrrrrr met je vraag. Hij is nl. verkoper bij een KIA dealer en deze kan je misschien helpen..

Ik moet je helaas het antwoord schuldig blijven.

Geplaatst

Hoi Hakima,

Welkom op dit forum.

Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt.

Verder vinden we foto`s om op te vreten.

En wat betreft je navigatie kun je het beste het advies

van Alex opvolgen.

Geplaatst

Dank jullie wel. Ik ga zo een berichtje sturen naar Peter

Gr

Hakima

Geplaatst

Af fabriek zat er helemaal niets in een Opirus. Laatste versies (van model wat hier in Nederland leverbaar geweest is) zat een 'standaard' (bij importeur gemonteerd) pioneer navigatie systeem in.

Deze dvd kan je bestellen bij elke pioneer dealer.

Geplaatst

Hallo Kia fan,

Ik wist wel dat er een Pioneer navigatie inzat maar bij Pioneer willen ze een exact type weten. Vandaar mijn vraag. Bij de Kia dealer konden ze me ook niet verder helpen.

Geplaatst

Er is maar een snelle manier om erachter te komen. Trek het systeem even uit het dashboard, en kijk op de typesticker. Dan weet je direct welk type het is ;)

Geplaatst

Op de dvd welke erin zit staat exact het dvd nummer op en daar kan de pioneer dealer zo kijken of er een nieuwere versie is.....

Of even een mail naar de importeur die kan het ook wel vertellen wat er toen gemonteerd is in de Opirus.

Niet elke dealer was opirus dealer dus een hoop dealers weten niets van opirus..... En omdat het systeem achteraf gemonteerd werd kunnen ze dat ook niet in hun systeem terugvinden. Maar in je dashboard kastje (staat me bij) zit de main unit daar zit of een geheugen kaart of een dvd in.....

Geplaatst

welkom hakima er zit een pioneer navi in bij de opirus de importeur heeft het niet ingebouwd maar die heeft het uitbesteed aan een inbouwen welke weet ik niet maar ik had een klant die het er uit wou hebben in zijn opirus.

als het goed is zit het scherm beetje in het midden van het dashboard de radio op de orginele plek en dan in de dashboard kastje de dvd speler voor de navi.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...