bradly Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 hallo ik ben bradly ik rij sinds 6 weken een kia joice g3 bouwjaar 2002 en ik ben zeer tevreden over mij kia wegens gezinsuitbreiding moesten we wel een gezins auto hebben naar lang zoeken en twijfelen Quote
Aart.S Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Hallo Bradly, Welkom op dit forum. Veel lees plezier en natuurlijk ook met je kia. Op foto`s zijn we dol. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Hallo Bradly, Welkom op de Kia-clubsite, ik zag aan je aanmeldingsdatum dat je al even hebt meegekeken. Ik wens je een hoop plezierige kilometers toe in de Joice. Aart heeft het hier boven al even aangesneden: wij hebben een foto-tik, dus als je er tijd voor hebt... Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Hallo Bradly, welkom op het forum. Het lange zoeken is dus beloond met een Kia Joice. Veel lees- en postplezier op dit forum toegewenst. Af en toe even kijken en natuurlijk een review plaatsen over je Joice spreekt anderen Joice-gebruikers (en niet Joice-gebruikers) ook aan. Quote
Hasselt Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Hallo Bradly, welkom op het forum. Belgisch Limburgse groeten Philip Quote
Relena Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg Bradly. Groetjes, Relena Quote
Alex VB Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Hallo Bradley, Ook vanuit het Haspengouw een hartelijk welkom van de NederBelgen van de club. Zoals de rest al zei zijn we hier verzot op foto's. Als je tijd hebt wil je dan een paar plaatsen van je ride? Verder wens ik je veel plezierige en vooral veilige kilometers met de Joice. Quote
brouwer2001 Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 welkom hier op het forum. vele veilige en plezierige kilometers toe gewenst groet ronald Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.