Cee'd Sw Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Ik heb op mn Cee'd Sw een 6000K Xenonkit geplaatst. Schijnt mooi wit, doch de stanlichten schijnen nu enorm geel tov dimlichten. Weet iemand waar ik witte (LED?) -stanlichten zou kunnen kopen in Belgie (ev webshop)? Quote
Gast Jantje Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Auto materialen winkels zoals Imbema, Lasaulec, Brezan. Anders via autostyle leveranciers, zie www.autostyle.nl daar staan alle kleuren en soorten op. Quote
Dutchdragon Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Ik heb op mn Cee'd Sw een 6000K Xenonkit geplaatst.Schijnt mooi wit, doch de stanlichten schijnen nu enorm geel tov dimlichten. Weet iemand waar ik witte (LED?) -stanlichten zou kunnen kopen in Belgie (ev webshop)? www.Gmtec.nl is een maatje van me die heeft ze ook. Deze zitten er bij mij in zie foto Greetz, Ursin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.