Signaal Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Dag Kia vrienden, Op 17 december 2009 heb ik in Zwolle bij Dealer Leerentveld mijn nieuwe champagne silver Kia Vega 1.4 X-ecutive besteld met een vaste trekhaak erop. 20 januari 2010 is het zover. Dan ga ik in Zwolle bij Dealer Leerentveld mijn nieuwe champagne silver Kia Vega 1.4 X-ecutive ophalen, maar nu is de trekhaak er nog niet? Deze wordt er dan later op gemonteerd. Heeft iemand daar dezelfde ervaring mee? Mvg, Kees Quote
Roderik Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Heb al Venga's zien rijden met een trekhaak dacht ik. Dus ze zijn er al wel geweest. Kon natuurlijk dat omdat het zo;n nieuw model is dat er nog geen trekhaak voor was. Ik weet ook niet wie de leverancier voor de trekhaak is? Dacht Brink uit Staphorst. Maar daarom kan Kia die haken ook wel van eigen fabrikaat hebben. Mijn advies gewoon die auto ophalen, en dan later terug voor de trekhaak. Duurt dat te lang om op te wachtten, bijvoorbeeld voor het trekken van een aanhangwagen even een afspraak maken met je dealer voor een leenauto voor die dag met trekhaak. Ook als je op de dag van montage niet kan blijven wachtten een leenauto afspreken zonder vergoeding meenemen (alleen benzine natuurlijk). Overigens mag je de trek haak volgens mij de eerste 2.000km toch niet gebruiken i.v.m. inrijden (fietsenrekje mag er natuurlijk wel achter ) Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 (aangepast) Het betreft inderdaad een Brink trekhaak. Ik heb 2 weken geleden gekeken op de site van Thule, Brink is overgenomen door Thule, maar kon nog niets vinden over de trekhaak. Ik wil een afneembare trekhaak met een wegklapbare stekkeraansluiting, zodoende. Anders even kijken op http://www.brink.eu en een Brink-dealer bellen. 15 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.