Xenshi Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Hoi, Naar aanleiding van mijn topic cilinderkop problemen, heb ik de volgende vragen aan jullie: 1. Kan het kwaad, buiten beslagen ramen bij gebruik van de verwarming en zo ja welk als je auto dus drijfnat van binnen is. Hoe lang gaat het duren voor zoiets droog is. 2. Bij het wegrijden hoor ik soms een snerpend geluid alsof er een riem doorslipt. Welke kan dit zijn? De motor heeft dus uit elkaar gelegen, de distributieriem en katrollen zijn vervangen. 3. Wat kan het zijn dat de auto automatisch overschakelt van gas naar benzine terwijl de gastank vol zit? Alvast bedankt voor jullie hulp! Gr. X. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Vraag 1: Als ik jouw was zou ik dit niet rustig zijn gangetje laten gaan, gebruik 1 of meerder vocht vreters om hem zo snel mogelijk droog te krijgen. Anders gaat je bodemplaat rotten en je wil niet weten wat dat vocht met de elektra binnen in je auto kan doen. Vraag 2: Een distributie riem ga jij niet horen slippen, dan ligt meteen je motor in puin. Controleer de spanning van je gereviseerde dynamo maar eens. Ook meteen kijken of ze de oude erop hebben gedaan of een nieuwe! Vraag 3: Heb ik geen verstand van, wij diesel monteurs vinden gas alleen om op te koken haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xenshi Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 Dank je wel! ik ga ze gelijk vanmiddag kopen! Kunnen ze iets verkl**** hebben met de V-snaar? Gr. X. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 als ze de oude gebruikt hebben kan hij piepen omdat hij gewoon weg te droog is.. Hebben ze een nieuwe gebruikt kan hij gewoon te slap gespannen zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xenshi Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 En dat te droog zijn kan komen omdat hij een 1/2 jaar stil gestaan heeft of zou dat dan zoiezo gebeurd zijn? Sorry voor de vele vragen maar mijn advocaat heeft gevraagd om zoveel mogelijk technische informatie van derden in verband met eventuele vervolgschade door het stilstaan cq wanprestatie. Gr. X. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jantje Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 stilstaan versneld het proces wel, maar uiteindelijk gebeurd het bij elke v-snaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xenshi Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Probleem met het gas lijkt te zijn verdwenen. Ik vermoed dat er wat lucht in heeft gezeten, kan dat? Er is namelijk iets gereinigd in de gasinstallatie als het goed is ... Gr. X. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts