Luca Geplaatst 31 December, 2010 Geplaatst 31 December, 2010 Ivm het traveller-pakket hebben wij de pioneer in onze sorento. (volgens mij de F10BT) Perfect systeem!!! Idd geen afneembaar frontje....... Het is wachten dat hij een keer gejat wordt Quote
Vrieswijk Geplaatst 31 December, 2010 Geplaatst 31 December, 2010 Ik heb de F20BT (vrijwel gelijk aan de F10BT) nu een maand in onze Sorento en bevalt erg goed (navigatie, telefoon en Audio/Video). Groet, Andr Quote
bertsplci Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Ik laat mijn pioneer hd1bt ( zeer goede ervaringen) uit mijn sportage over zetten in de nieuwe sorento Quote
ger.w. Geplaatst 13 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2011 (aangepast) Heb de JVC KW-NX7000BTnu een jaar in gebruik, zonder 13 Februari, 2011 aangepast door ger.w. Quote
Smart Geplaatst 13 Februari, 2011 Geplaatst 13 Februari, 2011 Deze week een nieuwe smartphone in gebruik......Kortom weer een beetje gelukkiger met de JVC (en de nieuwe smartphone) Het zit 'm in de naam, vermoed ik...... Quote
Jeroen S. Geplaatst 19 Februari, 2011 Geplaatst 19 Februari, 2011 Hallo,zijn er ook 2 din audio installaties van pioneer,waarik mijn pioneer cd-wisselaar op aan kan sluiten. Of moet ik nu ook over naar usb,sd-card of ipod? Quote
ger.w. Geplaatst 28 Februari, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2011 De nieuwe smartphone (Nokia E72) bleek toch wat problemen te geven bij het koppelen met de JVC. Op een gegeven moment was de gehele bluetooth instelling op de JVC niet meer bereikbaar. Al een afspraak gepland voor een firmware update. Toen gebeurde er eigenlijk iets voor mij onbegrijpelijks. Omdat ik een nieuw abonnement nam leek het beter de (erg oude) SIM kaart te vervangen door een nieuw exemplaar en tot mijn stomme verbazing is sindsdien het probleem volledig verdwenen. Puike koppeling tussen JVC en Nokia. Ik kan (als leek op bluetooth gebied) de relatie tussen een nieuwe SIM kaart en de bluetoothe verbinding niet plaatsen. Iemand die mij uit de droom kan helpen. 'T is niet belangrijk (want alles werkt goed) maar ik snap het gewoon niet. Wat heeft een SIM kaart met de bluetooth verbinding te maken Quote
MossBerry Geplaatst 25 April, 2011 Geplaatst 25 April, 2011 Ik heb een volledig Alpine systeem laten installeren, compleet met vervangen volledige audio en schermen achterin de hoofdsteunen. Hierbij heb ik de originele hoofdsteunen behouden en daar worden de schermen in weggewerkt (dus geen 'universele hoofdsteunen, en al helemaal geen klitterband of uitneembare schermpjes) Alpine systeem waar ik voor gekozen heb Zodra de Sorento voor de deur staat zal ik foto's maken en plaatsen! Quote
ger.w. Geplaatst 25 April, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 April, 2011 De nieuwe smartphone (Nokia E72) bleek toch wat problemen te geven bij het koppelen met de JVC. Op een gegeven moment was de gehele bluetooth instelling op de JVC niet meer bereikbaar. Al een afspraak gepland voor een firmware update. Toen gebeurde er eigenlijk iets voor mij onbegrijpelijks. Omdat ik een nieuw abonnement nam leek het beter de (erg oude) SIM kaart te vervangen door een nieuw exemplaar en tot mijn stomme verbazing is sindsdien het probleem volledig verdwenen. Puike koppeling tussen JVC en Nokia. Ik kan (als leek op bluetooth gebied) de relatie tussen een nieuwe SIM kaart en de bluetoothe verbinding niet plaatsen. Iemand die mij uit de droom kan helpen. 'T is niet belangrijk (want alles werkt goed) maar ik snap het gewoon niet. Wat heeft een SIM kaart met de bluetooth verbinding te maken Inmiddeld is de JVC voor reparatie van het bluetooth deel (onder garantie) terug naar de fabrikant en heb ik weer tijdelijk de originele Sorento radio (niet echt prettig) Quote
bertsplci Geplaatst 25 April, 2011 Geplaatst 25 April, 2011 Hallo,zijn er ook 2 din audio installaties van pioneer,waarik mijn pioneer cd-wisselaar op aan kan sluiten. Of moet ik nu ook over naar usb,sd-card of ipod? Quote
bertsplci Geplaatst 25 April, 2011 Geplaatst 25 April, 2011 Ik heb zelf een pioneer hd1bt, heb je meteen 10 gb harde schijf die iedere cd direct opneemt en daarna dus geen cd's of wisselaar meer nodig Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.