Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Navigatiesysteem voor Sorento

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ivm het traveller-pakket hebben wij de pioneer in onze sorento. (volgens mij de F10BT)

Perfect systeem!!! Idd geen afneembaar frontje....... :( Het is wachten dat hij een keer gejat wordt :?

• Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Ik heb de F20BT (vrijwel gelijk aan de F10BT) nu een maand in onze Sorento en bevalt erg goed (navigatie, telefoon en Audio/Video). Groet, Andr

• 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)
Heb de JVC KW-NX7000BTnu een jaar in gebruik, zonder
aangepast door ger.w.
Geplaatst
Deze week een nieuwe smartphone in gebruik......Kortom weer een beetje gelukkiger met de JVC (en de nieuwe smartphone)

Het zit 'm in de naam, vermoed ik......:mrgreen:

• 2 weken later...
Geplaatst

De nieuwe smartphone (Nokia E72) bleek toch wat problemen te geven bij het koppelen met de JVC. Op een gegeven moment was de gehele bluetooth instelling op de JVC niet meer bereikbaar. Al een afspraak gepland voor een firmware update. Toen gebeurde er eigenlijk iets voor mij onbegrijpelijks. Omdat ik een nieuw abonnement nam leek het beter de (erg oude) SIM kaart te vervangen door een nieuw exemplaar en tot mijn stomme verbazing is sindsdien het probleem volledig verdwenen. Puike koppeling tussen JVC en Nokia. Ik kan (als leek op bluetooth gebied) de relatie tussen een nieuwe SIM kaart en de bluetoothe verbinding niet plaatsen. Iemand die mij uit de droom kan helpen. 'T is niet belangrijk (want alles werkt goed) maar ik snap het gewoon niet. Wat heeft een SIM kaart met de bluetooth verbinding te maken :?:

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik heb een volledig Alpine systeem laten installeren, compleet met vervangen volledige audio en schermen achterin de hoofdsteunen.

Hierbij heb ik de originele hoofdsteunen behouden en daar worden de schermen in weggewerkt (dus geen 'universele hoofdsteunen, en al helemaal geen klitterband of uitneembare schermpjes)

Alpine systeem waar ik voor gekozen heb

Zodra de Sorento voor de deur staat zal ik foto's maken en plaatsen!

Geplaatst

De nieuwe smartphone (Nokia E72) bleek toch wat problemen te geven bij het koppelen met de JVC. Op een gegeven moment was de gehele bluetooth instelling op de JVC niet meer bereikbaar. Al een afspraak gepland voor een firmware update. Toen gebeurde er eigenlijk iets voor mij onbegrijpelijks. Omdat ik een nieuw abonnement nam leek het beter de (erg oude) SIM kaart te vervangen door een nieuw exemplaar en tot mijn stomme verbazing is sindsdien het probleem volledig verdwenen. Puike koppeling tussen JVC en Nokia. Ik kan (als leek op bluetooth gebied) de relatie tussen een nieuwe SIM kaart en de bluetoothe verbinding niet plaatsen. Iemand die mij uit de droom kan helpen. 'T is niet belangrijk (want alles werkt goed) maar ik snap het gewoon niet. Wat heeft een SIM kaart met de bluetooth verbinding te maken :?:

Inmiddeld is de JVC voor reparatie van het bluetooth deel (onder garantie) terug naar de fabrikant en heb ik weer tijdelijk de originele Sorento radio (niet echt prettig)

Geplaatst

Hallo,zijn er ook 2 din audio installaties van pioneer,waarik mijn pioneer cd-wisselaar op aan kan sluiten.

Of moet ik nu ook over naar usb,sd-card of ipod?

Geplaatst

Ik heb zelf een pioneer hd1bt, heb je meteen 10 gb harde schijf die iedere cd direct opneemt en daarna dus geen cd's of wisselaar meer nodig

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...