Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bradly goede morgen

Met de Kia van mij rij ik met een volle tank benzine bijna 500 kilometer, wat uitkomt op 1 op 11.

Op gas 40 liter tank rij ik rond de 350 kilometer, wat uitkomt op 1 op 9.

Nu moet ik zeggen dat ik wel altijd lange afstanden (autobaan kilometers)heb gereden en kan me voorstellen dat in stadsverkeer het verbruik aanzienlijk hoger uitkomt.

Greez Elbert

Posted

Dat haalde ik bij lange na niet 1:9 op gas ... met 250km was het wel gedaan.

Nu was mijn auto op zijn zachtst gezegd niet helemaal in orde(cilinderkop) dus ik ben nu aan het kijken wat hij nu verbruikt. Vanmiddag vol getankt en dagteller op 0 gezet.

Gr.X.

Posted

He luitjes,

Nu dat ik geen werk meer heb en kleine stukjes rij, haal ik met een volle tank gas van 40 liter toch nog 320 kilometer wat nog altijd netjes is voor zo'n zware auto. Dus dan zit ik nog boven de 1 op 8,5.

Het ligt er natuurlijk ook aan of je de airco regelmatig mee laat lopen bij bijvoorbeeld ontwasemen, dan is iedere auto schadelijker in verbruik.

Maar dat zal ongetwijfeld bij jullie bekend zijn.

Greetz Elbert

Posted

Laatste keer getankt 310 km gereden en 38 liter getankt. In ieder geval aanzienlijk zuiniger dus dan eerst. Heeft de garage toch nog iets goed gedaan :roll:

Gr. X.

Posted
Laatste keer getankt 310 km gereden en 38 liter getankt. In ieder geval aanzienlijk zuiniger dus dan eerst. Heeft de garage toch nog iets goed gedaan :roll:

Gr. X.

Dat scheelt een slok op een borrel.....:-P