gejaenaaldrik Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 (edited) Wij hebben een nieuwe Kia Carens op gas en nu we onze caravan achter de auto hebben helt deze achterover wat kunnen wij hier aan doen? Nou het is dus zo dat de caravan achterover helt. Aaldrik Edited January 22, 2010 by gejaenaaldrik Quote
Smart Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 Je hebt speciale rubberen ringen die worden geplaatst op de achtervering die het doorzakken kunnen voorkomen, zogenaamde veerwegbegrenzers. Kijk eens op: http://www.kampeerinfo.nl/informatie/0-0-39/beladingcaravan.html Suc6 ermee! Quote
brouwer2001 Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 hoi smart ik denk dat aaldrik bedoeld dat de trekhaak hoog zit en de caravan schuin naar achteren hangt. dus of de trekhaak lager kan denk ik. gr ronald Quote
Smart Posted January 21, 2010 Posted January 21, 2010 hoi smart ik denk dat aaldrik bedoeld dat de trekhaak hoog zit en de caravan schuin naar achteren hangt.dus of de trekhaak lager kan denk ik. gr ronald Hey Ronald, Maar met een gastank achterin verwachtte ik dat de achterkant van de auto was ingeveerd en de caravan daar nog eens een schepje bovenop deed. Wat jij aangeeft kan natuurlijk ook. Quote
exsubaru Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Je zou je nog kunnen afvragen of je genoeg kogeldruk hebt, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dit het achterover hellen zal compenseren. Ik ben bang dat de hoogte van de kogel het probleem is, en dat dit lastig oplosbaar zal blijken te zijn. Quote
Smart Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Het overhellen van de caravan kan ook te maken hebben met een reservewiel onder de caravan en achter de wielen, of een fietsenrek achterop, of de gasflessen niet in de disselbak, enz., enz. Quote
Aart.S Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Het overhellen van de caravan kan ook te maken hebben met een reservewiel onder de caravan en achter de wielen, of een fietsenrek achterop, of de gasflessen niet in de disselbak, enz., enz. Heb je helemaal gelijk in. Het beladen van een caravan is zeer belangrijk. Quote
Recommended Posts